Известие

Collapse
No announcement yet.

живот на катализатора пречи или не??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • живот на катализатора пречи или не??

    карам си алфата/155 1,8 1994-8клапана/ 4 години и се чудя дали катализатора не е за изхвърляне .струва ми се че колата се задушава от него .някой има ли наблюдения по то зи въпрос и знае ли случайно колко е живота на един катализатор
    ALFA ROMEO 156 2,O TS 2000
    PONTIAC GRAND PRIX-GXP 5,3 V8 340hp,2008
    CHEVROLET SILVERADO 2500 HD-6,0/V8 360 HP,2006
    http://www.youtube.com/watch?v=uEcZH...&feature=g-upl

  • #2
    не зная какъв е лимита му оба4е аз ли4но моя го махнах и му завариха гърне на неговото място.4естно казано не по4увствах някаква голяма разлика във вървенето на колата но доколкото знам ако питата на катализатора се строши може да ти направи беля на ДВГ-то.така 4е както си решиш ама по добре махай го ако му е дошло времето
    Alfa Romeo 155 1.7 t.s. Saab 9-5

    Comment


    • #3
      разликата не е голяма /за вървенето/ ,но отпушваш изгорелите газове ,което прави работата на двг. по добра.
      Можеш да сложиш гърне или направо някаква тръба /мека връзка/, но кадето и да ти го правят , незабравяй че ги изкупуват/катализаторите/ по 15-20 лв.
      ПОДСЕТИ МАЙСТОРА ТАЯ ПОДРОБНОСТ ,
      Alfa Romeo 155/1.8TS

      Comment


      • #4
        Аз го маханх моя още като купих колата ма си ги запазих ако стане напечено защото и без това не беше запушен много
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          мойта убавица я взех на 104к което естествено неможе да се счете за истина, но все едно, и аз и навих около 75к, но катализатора(който ми се струва, че е и оригиналния) още не съм го махал, понеже поне за сега не показва симптоми да е запушен, та и на мен ми е интересно какъв ли точно е живота на един катализатор, май всичко зависи от начин на експлотация, подръжка и най-важното мисля до горива
          ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
          ALFA ROMEO 33 1.5 TI

          Comment


          • #6
            Мойта е същата и преди 3-4 месеца катализатора се раздрънка много силно.Отивам на майстор-заварчик (иначе добър),прави-струва ,маха разни неща и спря да дрънка.Карам си аз, кефя се ,че не дрънка ,обаче колата - агония -още малко и ще умре. В крайна сметка се оказа,че ватата от катализатора се е набила в следващите 2 гърнета .В КРАФТ -София ми сложиха резонаторно гърне ,изчистихме ватата от гърнетата и сега е ОК.Там ми обясниха , че техгото гърне има специялно стеснение вътре ,което да задържа малко газове за да може и ламбда-сондата да си върши работата. Аз не знам дали е точно така ,но ти разпитай ако си ришил да слагаш само тръба.Успех.
            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

            Comment


            • #7
              Аз съм само с тръба и сондата ми работи перфектно вече 2 години така че няма значение аз мисля че колкото по-малко гърнета толкова по-добре за мотора
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Mury
                аз мисля че колкото по-малко гърнета толкова по-добре за мотора
                Да и според мен най добре само тръбичка даже къса и заита да излиза зад предната гума.Хем има олекотяване , хем и няма съпротивление.
                Само не знам как ще се оправяме с полицаите.
                Иначе катализатор изкарва до около 150 000 км .Особено пък като се захрани с роден бензин тези км падат доста веднага.
                Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kris11
                  Първоначално публикувано от Mury
                  аз мисля че колкото по-малко гърнета толкова по-добре за мотора
                  Да и според мен най добре само тръбичка даже къса и заита да излиза зад предната гума.Хем има олекотяване , хем и няма съпротивление.
                  Само не знам как ще се оправяме с полицаите.
                  Иначе катализатор изкарва до около 150 000 км .Особено пък като се захрани с роден бензин тези км падат доста веднага.
                  Ми на жена ми Полото е на 52 000 карани само в БГ и от време на време катализатора мирише яко и май скоро
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #10
                    didofurnira

                    без катализатор съм
                    с тръба и сондата е на нея
                    махнах и задното гърне сложих ремус от тия дето са с две тръби
                    до сега вдигаше 180км/ч,а сега се отпуши отива над 200км/ч
                    alfa 155 1.8TS '93/ BRC/ ME + АП

                    Comment

                    Working...
                    X